Assistentiewoningen klaar

Bezoekers zijn alvast enthousiast over de mooie realisatie en schrijven zich in op de wachtlijst. Effectief de stap zetten van een eigen woning naar een assistentieflat blijkt voor velen echter een grote stap. Vaak wordt dit dan ook zo lang mogelijk uitgesteld.

Iedereen die minstens 65 jaar oud is kan een assistentiewoning huren. Het is wetenschappelijk bewezen dat de keuze voor een assistentiewoning een eventuele rusthuisopname met vele jaren uitstelt. U informeert dus best vandaag nog of er nog een flat beschikbaar is voor uzelf of voor uw ouders. Er zullen de komende jaren immers niet snel flats vrijkomen.

Stel uw beslissing dus niet uit. Gezien de voordelige prijs en de meest moderne infrastructuur is de interesse ook buiten Moerbeke zeer groot. Ook is het de gelegenheid om uw ouders dichtbij te laten wonen. Neem dus vandaag nog contact op met uw Sociaal Huis op het nummer 09 346 81 61. De medewerkers informeren u graag over de huidige beschikbaarheid.

Rudy Van Megroot Voorzitter OCMW Moerbeke