Vanaf vandaag vernieuwd "Ons Blad"

Voorzitter Peter De Bock: “Ons Blad wordt maandelijks door meer dan 2.000 mensen gelezen, ondanks het feit dat het nog steeds in zwartwit werd uitgegeven. De hoge kosten voor een kleurendruk hielden ons lange tijd tegen, maar nu hebben we toch de stap gezet. Foto’s komen nu veel beter tot hun recht en het lezen is aangenamer. Aan het concept zelf werd niet geraakt: we brengen nog steeds politiek en ander nieuws, zonder dat we al te zwaar de politieke toer willen opgaan. Eddy Van Neer verzorgt al sinds jaren dit maandblad en blijft dat ook nu doen.”

Wie graag een verslag of een aankondiging van een activiteit in Ons Blad wil, kan tekst en foto’s aanleveren via [email protected]. “We hebben zelf geen journalisten, maar bieden iedereen de kans om de eigen organisatie in de kijker te zetten. We willen wel meer aandacht besteden aan de kwaliteit van het ingezonden materiaal, dus bezorg ons liever een aangename tekst om te lezen in plaats van gewoon de affiche van het evenement. En vergeet nadien zeker niet om ook een verslag met foto’s na te sturen”, vult Eddy Van Neer aan.

Ons Blad is vanaf woensdag 17 december te verkijgen in de Moerbeekse krantenwinkels aan 1,25 EUR. Vanaf januari kost dit 1,75 EUR. Een jaarabonnement is mogelijk voor 21 EUR en kan u verkrijgen door een e-mail te sturen naar [email protected]. U kan ook een jaarabonnement cadeau doen als nieuwjaarsgeschenk.