PBpost bekijkt nieuwe openingsuren postkantoor

“Er zijn nu twee avonden dat het kantoor open is tot 18 uur, dus dat lijkt alvast een goede zaak. Het is wel onlogisch dat het kantoor gesloten is op dinsdagochtend, het moment waarop veel mensen hun marktbezoek combineren met een bezoek aan het postkantoor. Wij kunnen dan ook moeilijk geloven dat er rekening werd gehouden met de drukste momenten om deze nieuwe openingsuren te bepalen”. Het gemeentebestuur heeft haar bedenkingen aan BPost overgemaakt. Zij onderzoeken nu of een aanpassing mogelijk is. “We hopen alvast dat onze bezorgdheden gehoor krijgen”, besluit De Caluwé. Intussen liet BPost ons alvast weten dat ze de openingsuren in juni gaan herbekijken en proberen rekening te houden met de bezorgdheden die vanuit het gemeentebestuur werden geuit. Hierbij nog even de nieuwe openingsuren van het postkantoor in Moerbeke:

Voormiddag  Namiddag