Liberale Gepensioneerden

De Liberale Gepensioneerden is één van de grotere liberale verenigingen in Moerbeke. Wekelijks komen zij op donderdag samen in de voetbalkantine. Dertig jaar lang stond de vereniging onder leiding van Ivonne Van Hoecke. Zij heeft nu echter beslist om te stoppen. Vanuit Open Vld Moerbeke wensen we haar van harte te danken voor haar jarenlange inzet.

Onder haar impuls is de vereniging uitgegroeid tot wat ze vandaag is. We zullen er vanuit de partij dan ook heel veel zorg voor dragen dat dit kan worden verdergezet. Helpende handen zijn uiteraard van harte welkom.

Wens je ook jouw steentje bij te dragen tot deze actieve seniorenvereniging? Neem dan contact op met onze partijvoorzitter Peter De Bock op het nummer 0473 30 56 53 of via [email protected]. Ook ben je van harte welkom op de wekelijkse bijeenkomsten of om deel te nemen aan één van de vele uitstappen die worden georganiseerd. Je vindt alle info daarover steeds in Ons Blad.